Anneler 2 aylık bir bebeğim var emziriyorum dünden beri sağ göğsümde bir kızarıklık ve sancı var gece ateş sıtma yaptı heryerim dökülüyor bebeğimi kucağıms dahi alamıyorum duşa girdim tarakla taradım masaj yaptım bir yandan da elimle sağıyorum evde olmadığım için sağma makinam evde kalmış mecbur elimle sağıyorum, doktora gitsem ne verir acile gidilir mi bunun için hastanelerde süt sağma makinası var diye duymuştum bir bilginiz var mı, bide 2 göğsümde süt doluyor diğeri de öyle olucak diye çok korkuyorum ya lütfen yardım edin ne zaman nasıl geçer bu şey 😔