1203gb Kızlar,8 aylık bebeklerinize ne yediriyorsunuz?kahvaltıda yumurta,patates tostu,pankek vs.yapıyorum.öğle çorba,irmikli ya da yulaflı muhallebi,yoğurt vs.veriyorum. Ben de akşam yemeğinde tıkanıyorum.siz neler yapıyorsunuz?
AgentMom 1203gb normal bizim yemekleri tuzsuz baharatsız pişiriyorum salçası az. Bebeğe ayırıp bizimkine tuz baharat atıp az daha kaynatıp Kapatıyorum altını. Ama her yemeğe kemik iliği katarım. Bebeğe öğlen peynir altı suyundan çorba yaparım. Akşama da veririm.
bikerem 1203gb bugun kabak yemegi yaptim aksam icin( kiymali,bulgurlu),yogurt esliginde bayilir,az once de havuclu terbiyeli yayla corbasi yedi,kahvaltida avakado muz yumurta peynir yedi. Bi ara da tarhana icer,yatmadan da meyveli muhallebi insallah
1203gb AgentMom bizim yediklerimizden vermeye cesaret edemiyorum daha. Sanki salça dokunacak. Pilavı sindirmeyecek gibi geliyor.
oldugrs1 Kızım iştahsız 1 kepçe çorbayı bile bitiremiyo sizin bebekleriniz ne kadar çorba içiyo acaba
1203gb oldugrs1 benim kızım 6 aylıkken çorbayı çok seviyordu. Sebzeli,yoğurtlu çorbalar yapıyordum. Bu aralar sevmemeye başladı.
Sumeyyebaglan 1203gb değişiyo benim ya. Sabah kahvaltı oluyo öğlen meyve püresi falan akşam çorba. Başka bi gün yine kahvaltı öğlen çorba akşam yulaf meyve lapası😂
1203gb Sumeyyebaglan ben de çoğunlukla böyle ilerliyorum ama çeşit yapamıyormuşum gibi hissediyorum.O yüzden biraz darlandım galiba 😀