melooooo Kızlar merhaba, Sezeryan Doğumdan çıkalı 8 gün oluyor ve karnım kaldı🤦🏼♀️ Yamuna korse alıcam. Sizce hangi modelini almalıyım, nasıl almalıyım. Karnımın kavisli kısmı 80, göbek deliğinden ölçüncede 95. Ne yapmalıyım yardım edebilir misiniz?
Micky melooooo kuzum göbek deliğinden 4 parmak yukarısını ölç ve yamuna İn kendi hesabından bak ölçümleri l beden al bnce Bn askılı l beden de 90 bedenle sipariş ettim ilk kopçayı 2 gün taktım sonra 2 ye geçtim latex alınıyor çoğunluklada🤗
Thesra melooooo Öncelikle sırt bölgenizde kilo yağ varmı? Var ise askılı korse almanız gerekir. ama yoksa normal korse alıp kullanabilirsiniz.. daha yeni doğum yapmışsınız hayırlı uğurlu olsun doktorunuz kullanmanızı önerdimi herşeyden önce bu çok önemli.. alıcakkende göbek deliğinizin 3 parmak üstünden mezurayla ölçünüzü alıp çıkan numaraya göre almanızı öneririm💐💐