tatlismelegim Merhaba kızlar biontech olan emziren anne var mı aranızda herhangi bir yan etki bebekte sıkıntı vs oldu mu acaba
Yaprak-1404 tatlismelegim iki dozumu da oldum, bende bir yanetki olmadı. Bebeğimde de olmadı, ben olduktan sonra emzirdim benim Dr um ilk 24 saat emzirme falan demedi,ancak sorduğum her Dr olmamı tavsiye etti
Miraycicek tatlismelegim ben oldum aşımı sadece kolum ağrıyor kızım da iyi çok şükür oradakilere de sordum bebek için faydalı dediler
Miraycicek Ozgeilay ben öğretmenim bana çıktı belki arkadaşta öğretmen ya da sağlık çalışanı yakınıdır
Ahappymom Ben oldum , sadece aşı olduktan sonraki ilk 1ssat kol ağrısı yaptı onun dışında hicbir etkisi olmadi, ne sütüme ne bebeğime ne de bana
Aslansmom Ben biontech aşısının 2 dozunu da oldum. Bende epeyce yan etki yarattı, bebeğimde de huysuzluğa sebep oldu ancak 1 gün sürdü. Onda yaratacağı antikora değeceğini düşünüyorum. Doktorumuz aşıdan sonra 24 saat emzirmememi önerdi biz o şekilde ilerledik
Nur46 İlk dozda ertesi gün sadece kol ağrısı yaşadım. İkinci dozda yataktan kalkamadım sıtma ve ateş oldu gün boyunca. Tabi bünye ile alakalı biraz bağışıklığım zayıf olduğu için böyle oldu