Her ay düzenli olarak biberon reddi yaşıyorum. Tam düzeldi diyorum sonra tekrar başlıyor. Bebeğim 5 buçuk aylık doğduğundan beri meme reddi vardı. Sağarak biberonla besledim şimdiye kadar. 2 buçuk aylıkken biberon reddi başladı. Bir süre geçti yine başladı. Sonra geçti yine yine yine……… . Kaşık mama seviyor ama o da kabız yapıyor. Biberonla da içmesi lazım. Her yolu denedim. Biberon değiştirdim. Mama değiştirdim. Aynı aynı aynı….. alıştırma bardağı kullanan var mı bir de onu mu denesem🧐