Smsnannesi süt/süt ürünlerini, kırmızı et, tavuk, balık, bezelye, ıspanak, karnabahar, fındık, fıstık, ceviz bunlardan 1 lokma yemeden 9 ay diyet yaptım. 11 aylıkken diyet açtım çok şükür geçti hepsi. Sabret ne kadar sıkı diyet o kadar çabuk iyileşme oluyor demişti doktorumuz öyle de oldu bence.
Yumurta yaşamamışsın yok sanırım tepkisi. Eğer yoksa pandispanya kek yapabilirsin arasına meyve ve suyla yapılmış kakaolu pudingi sürüp yaş pasta gibi bişeyler yapabilirsin. Kakaolu puding dışındakileri suyla yapma jöle gibi oluyor.
yufkayla tepkisinin olmadığı bir sebzeyle börek yapabilir pırasalı kabaklı falan. Günlük yemeklerim hep sebze + pilav + salata şeklindeydi hep. A101’de vince marka kare bitter çikolata var içinde süt ürünü yok onu yiyebilirsin. Vera( 2 farklı kutusu var biri vegan) ve Vita marka sürülebilir margarin var bunlar vegan kurabiye kızarmış ekmek falan yapabilirsin