Selam kızlar 17 aylık oğlum var doğduğu günden beri uyku sorunumuz var uykuyu sevmiyor geceleri 8 9 kere rahat kalkıyor halden daha öyle emziriyorum memeye alıştığı için sürekli kalkıyor sanırım sorum şu oğlum biberon istemiyor süte alıştırmak istiyorum sütü hiç bir şekilde içmiyor istemiyor ek gıda aliyir fakat süt içse geceleri süt verip memeyi kesmek istiyorum ki uykusu düzelir belki bana fikir verin nasıl süte alistirabilirim ne zamana kadar geceleri sık sık kalkacak daha 🙄