hayatbuiste canım ben korktuğum için 10.aydan sonra başladım yatarak emzirmeye.beşik ile yatağımın arasında 4 adım mesafe bırakmıştım ki yatarak emzirmiyim diye.(biraz uykumun açılmasına sebep oluyordu çünkü)şuan 15 aylık sabah 5 ten sonra bizimle uyuyor çünkü üşeniyorum(artık kendini de koruyabiliyor hareket kabiliyeti anlamında) beşiğe koymaya ve evet sabah kalkınca aynı senin dediğin gibi oluyor baş ağrısı,her yerim tutulmuş vaziyette.inşaallah bu yaz ayırıcam,ablası ile aynı odada yatacak.