Kızlarrrr 😊 Gelin sohbet edelim malum hepimizin derdi kilolar çözüm bulalım o zaman, 🤭
Sezeryan veya normal dogum sonrasıı nasıl verdınız kılolarınızı? Neler yaptınız spor dıyet neler uyguladınız ? Emziren anneler sütü etkılemeyen dıyet spor neleer yapıyosunuzz? Herkez neler yaptıgını söylesınnn, faydalanalımm 😊🤭 şahsen bn 2 ay 7 gün önce dogum yaptım sezeryan bebegım doğdu ama gerıye kocaman göbek kalın bır bel yırtıklarım ve koca koca basenlerım kalldıı 😔 61le hamıle kldm 85le dogurdm su an 71 kıloyummm 😔 diyet yapcan spor yapcam üşeniyorummm habırede acıkıyorum nörecem bılemedımmm ben şahsenn gelın dertleselmmm 😔