2 aydır bebelac kullanıyordum fakat bebelac çok kötü kokuyordu bir de ellime geldiğinde cok yapışkan bir mamaydı sanırım diğer mamalara göre fazla şekerliymiş bende sma ya geçtim 8 gndur kullanıyorum ilk kakasını ishal şeklinde koyu yeşil yaptı sonra ıkıncı kakasını yine koyu yeşil cok koyu değil gerci ılk yaptığına göre biraz daha kremsi kıvamdaydı normal mi acaba bilemedim yoksa mama mı yaramadı ? Bebelactayken hardal sarısı pütürlü yapıyordu bi de daha kolay tuvaletini yapıyordu bunda baya ıkınıyor zorluyor kendini 😬 yeni geçtiğimiz için acaba vücut yeni yeni mi alışıyor bilemedim hangi mama daha iyi mecbur anne sütü almadığı için mama vermek zorundayım 😔