LinaAzem Cuma günü 2 aylık aşımızı olduk 2 gündür ateşi bi düşüyo bi yükseliyo 38 oluyo düşüyo kafasından ateşi ölçünce 38 çıkıyo vücudundan ölşünce 37-36 çıkıyo ne yapmalıyım calpol de veriyorum soğuk suyla bezle de siliyorum
Gunsss LinaAzem geçmiş olsun 2 gün den uzun sürmüyor galiba aşı ateşi 🙄 detaylı bilgim yok üstte kalsın postunuz
Wolverine LinaAzem Koltuk altından çıkan ateş en doğrusu diyebiliyorum. 36.2-37.2 arası normal bebek vücut ısısı. Bir bilenncikar yazar umarım 🙏🏻 üstte kalsin