Alphan0105 benmde ikiz bebeklerimde gaz problemi var enterogis damla aldm metsil aldm, metsil ise yaramadı ama enterogis biraz olsn rahatlattı onun dışında mamalarını gazli bebeğe özel sma comfort vardi ondan aldm digerlerine göre bi nebze pahali ( doktor önermişti) Sonra normal sma mamaya gectm doktor gaz oluşursa ya da kabız vs olursa mamasına zeytinyaği damlat dedi şuan 2 ay 3 günlükler ilk güne göre cok cok daha iyiler kendileri popodan yapıyorlar sürekli, tabi yine ıkınarak ama başlardaki gibi değil