Sayra3110 SimayT gezerek veya ayakta emzirebilirsiniz. Ben öyle yapıyorum uyuyakalmamak için. Allah korusun çok sakıncalı ama anne olmak zor ve vücut bazen dayanamıyor. Allah kolaylık versin
Dilara8228 SimayT Ahh ahh keşke onun yolunu bilsem kalkıyor ağlamaya başlıyor koşa koşa gidiyorum buz gibi suyla yüzümü yıkıyorum ama nafile emzirirken sağ gözüm sola sol gözüm sağa bakıyor 😑
Mariposa SimayT ben direkt telefonu elime alıyordum o dönem , uykum kaçsın diye. Öbür türlü bende uyuyordum cunku.
seymabykn Doğum yaptığımdan beri telefonla oynuyorum yoksa gözlerimi tutamıyorum şuan olduğu gibi 😂 bi kere uyuyordum kızım eliyle vurdu kendime geldim yoksa gidiyordum mazallah
[silindi] ben bi keresinde dalmışım,, kızımın üzerine çökmüşüm,, nefesi kesildi yavrumun zorlanıp tepki verince kalktım.. çok kötü bi psikolojiydi:(
Polikistikannee SimayT Ilk doğum yaptigim zamanlarda cok uyuyakaliyordum dik oturuyordum ki kafam arkaya ya da öne düşsün hemen uyaniyim diye en son çözümü telefonla oynamakta buldum🤣
ZBosma SimayT ben emzirirken eşimi uyandırıyordum uyuyakalırım sende uyanık dur beni takip et diye çünkü dayanamıyordum çok uykulu oluyordum 😂😂😂😂🤦🏻♀️
ZBosma SimayT 😂😂 aynı sorun bizde de var ama çirkefliğime maruz kalmaktansa uyanmayı tercih ediyordu mecburr 🤦🏻♀️😂😂
Polikistikannee SimayT Bazen oluyor ya ben dayanamiyorum o bile acmiyo daliyorum horladigim icin esim uyandiriyo uyuma diye