Bu markayla yoğurt mayaladım. Beklediğim sertlikte olmadı. Tadı da bi değişik. Böyle tatlı gibi😃 1 litre içim pastörize süte 1 şişe toz vivo maya kullandım. Hiç annemin yaptığı mis gibi yoğurtlar gibi değil. Bebeğime ilk defa vericem ama tereddüt ediyorum. Mayanın miktarında mı bi yanlışlık yaptım acaba