Çıldırmak üzereyim, 1.5 saat önce emzirdim ve 1 saati geçmiş durumda gaz çıkarmaya çalışıyoruz. Kıpır kıpır.. Dk da 3 kez gaz cıkarıyor ama bitmiyor Bi türlü. Zaten uyursa yarım saat sonra emmek için geri uyanacak. Verdiğimiz damlalar nereye gidiyor anlamadım. Kafayı yemek üzereyim. İndir kaldır yapmaktan anam ağladı. Kendine de yazık bana da ya..