Dilara412 9 ay oldu kızım uyku yok valla uyumak istiyorum dün gecede 4 uyudu calpol verdim öyle uyudu. Sürekli ilac mı olacak ben anlamadım deli oldum olucam
Purple13 Dilara412 17 aylığız gündüz 12 saatte 1 saat anca uyuyor. Gecede en az 1 kere uyanıyor neden ilaç veriyorsunuz hastamı ağrısı ateşimi var?
Dilara412 fndmtlu hayır uyutmaya çalışıyorum 3-4 saat uyumuyı gözü kapalı mız mız bir yeri ağrıyor diye şurup veriyorum arada hergün değil tabi uyuyo
Dilara412 Purple13 nasıl uyutuyorsunuz. Keyfi vermiyorum uyusun diye ağrısı olduğu içim bazen de ateşi olduğu için
Beyzza Uyusun diye mi ilaç veriyorsunuz hasta falan değil de durduk yere yanlış anlamışızdır inşallah
Dilara412 Beyzza uyusun diye ilac vermiyorum elbette. Bazen ateş bazen uykusu olduğu halde uyumuyor ağrısını kessin diye veriyorum süreklide vermiyorum
fndmtlu Dilara412 Doktorunuzla görüşün bu durumu belkide sadece uykuya direniyor ağrı kesici verincede istemsiz uyku yapıyor ve uyuyordur yavrucak. Ağrısı sızısı olsa gün içinde sürekli huysuz olur çünkü
Purple13 Dilara412 yanında yatarak uyuyor pış pış sesiyle. Ağrısı ateşi olduğunda verilebilir bende veriyorum.
Dilara412 Purple13 denedim yok. Göğsümde uyuyor normalde bu aralar Buda yok. Uyku eğitimi saatleri oluşturayım diyorum olmuyo
Purple13 Dilara412 belki başka sıkıntısı vardır. Gazı vardır vs. Hasta olacaktır doktor muayene etsin sıkıntılı durum yoksa uykusu şaşmıştır dizi özlemiştir belki açıkmıştır yeni bir döneme girecektir
dogacan Dilara412 netten araştırın bende yeni buldum tek çözüm olarak işe yarıyor uyku kolik gaz için çok iyi geliyor günde 2 kez veriyorum biraz pahalı ama