Lina20 sütü artık çoğu Dr önermiyor. Ne kadar geç tanışırsa o kadar iyi dedikleri içecekler arasına girdi. Hem bebeğin midesini gereksiz şekilde doldurup iştah kestiği için. Hem de sütte bulunan büyümeye yardımcı madde aynı zamanda başka hormonları da tetikliyormuş. İyi değilmiş yani. Araştırın derim vermeden önce .