gulay_candemir Bebegim 27 aylik gece beslenmesini biraktik ama her gece uyanip agliyor sebepsiz Neden acaba
sevimeyuboglu61 gulay_candemir benim oğlum da öyle , bir çok kez kalkıp ağlıyor Şu an 29 aylık ben 9 ay önce kestim , gece salluodım sürekli
gulay_candemir Oznuryunus Hayir yatagina koyuyorum biraz bekliyorum uyuyor Ama bur sure sonra uyanip agliyor
gulay_candemir sevimeyuboglu61 Emerken uyanip aglamasi normal ama simdi emmiyor ama gine uyaniyor Arti gündüz hic uyumuyor
Oznuryunus gulay_candemir sallayarak uyuduğunda kendi uykuya gecemiyormus ondan sordum canım benimki daha küçük 5 aylık üste kalsın ☺️