Fencimam Kızımın kamdaki CK kreatin kinaz değeri yüksek çıktı. Pztsi doktora tahlil sonucu göstereceğim fakat merak ediyorum. Sizde böyle bir durum oldu mj
Cansuuecc Fencimam aynisi başıma geldi perişan olduk sma olabilir dediler baya araştırdılar çapa da sonra yeter artık çocuğumun canını yaktiklari diyip özele goturdugumde temiz çıktı ama bizimki baya baya yüksek çıkmıştı iki üç defa kan verdim capada hep yüksekti ertesi gün özele götürdüm temiz çıktı inşallah önemli birşey değildir lütfen bize de haber verin hayırlı sonuçlar alın inşallah 🤲
Sedonay Cnm ck değeri kesilen bir yer olursa örnek veriyorum iğne olduysa ne bilim bir yerin kesildiyse yada yoğun kas çalışması sonucu oluşur örnek veriyorum bebeğini yüzdürdüysen kandaki değerin yüksek çıkar böyle bir durum yaşadınızmı kısa süre içinde ?
Fencimam Cansuuecc 282 çıkmıştı. Salı günü doktora gidcem ama endişeliyim. Şuan bebeğimin kas yönünden hiç eksiği gözükmüyor. Maşallah çok hareketli emekliyor koltuklara tırmanıyor
Rika Fencimam bizimki de yuksekti bebegim covidmis atlatinca degerleri normale dondu Allah sifa versin tum bebeklere
Cansuuecc Fencimam İnanın bizimde aynıydı nasıl olabilir böyle bişey dediğimde cevap veremiyorlardi tavsiyem ikinci bir hastaneye daha gösterin Bizim 1000 küsur civarı çıkmıştı
Tazeannesi Karaciğer enzimler yüksek cıkınca kas bölümü araştırıyor ablamın iki oğlu rahatsız 890 cıkmıştı ilk deger de hasta olanların değeri genelde daha cok yüksek cıkıyor maalesef
Hbt Benim 7 aylık kızımın da 320 çıktı. Biz epilepsi hastasıyız ssurekli kullandığımız ikinagir ilac var ondan mı acaba bende delirmek üzereyim internette kas hastalığı falan diyor