Gulsen4224 hypatia öyle mi dersin cnm doğrudur ama renkli kalsa daha iyi olur hayırlısı artık ümidim yok ama anneanne yeşil babanne Mavi alırsa bir ihtimal onlardan artık ☺️😆
Buketkucuk ayshoo 40 çıktıktan sonra yavaş yavaş oturmaya başlıyor ama bence üçüncü aydan sonra asıl belli oluyor
Mirayse ayshoo yeğenimin masmavi gözü 1yasından snra yeşile döndü şimdi 5yasında yesile yakın ela gibi
barbiee ayshoo ama ela göz yok bizim ailede ben yeşil gözluyum eşim kahverengi büyük kızımda kahve rengi… bebegimin gözünün ortası neden kahve rengi acaba kenarları yeşil ama
Findikfistik hypatia Siz bu göz rengi işinden anlıyorsunuz gibi. Daha önceden de böyle bi göz rengi postunda görmüştüm galiba isminizi yanlış hatırlamıyorsam. Benim oğlum da 4 aylık. Özelden göndersem bakabilir misiniz 😬
Dilos01 ayshoo 8 aylık hala mavi insallah değişmez 1 yaş diyorlar 6 ay diyen var 2 yaş var belli olmuyor herhslde genetik birezda 🥰
Gulenes ayshoo benimki 40 çıkana kadar masmaviydi daha sonra bi yeşil mavi oldu Şimdi 5 aylık yeşil ela arası bisey galiba ela olacak.