Kbrdmr1 4. ayda 1 ay süren ( ilk 2 hafta etkisi siddetli sonraki 2 hafta etkisi azalan) bir büyüme atagı var. Gözleri daha iyi gören, etrafı tanımaya calısıp anne babasından farklı bir dünyanın oldugunu kavrayan gözlemci minik bir kaşif var kollarınızda. Haliyle hiçbir şey icin vakit kaybetmek istemiyor. Emzirmek icin sıkmadan sefkatle sabırla sık sık emzirin, dusta köpek pozisyonunda los ortamda, köseli nesnelerin olmadıgı bos duvarlı bir yerde emzirebilirsiniz, emzirirken boynunuza emzirme kolyesi gibi ( beyaz kırmızı siyah hısırtılı zararsız nesneler asın , emzirirken onlara odaklanacaktır) odaları gezdirin bol bol konusun, fırsat buldukca siz acık hava yürüyüşleri yapın ona da etrafı kesfetmesi için bol anlatın. sakin müzikler de iyi gelir. kitap okuyabilirsiniz. bu ay mutlaka sevdiklerinizden destek alın. susuz sıvısız kalmayacak kadar beslense yeterli stres olmayın ki gerilmesin, biberon sevmediyse hiç ısrar etmeyin ki meme reddiniz kalıcı olmasın. internette baska çözüm önerileri de vardır mutlaka onlara da göz atın mutlaka.