Semaozguler Çocuk telaş vs derken Eşimin doğumgününü unutmuşum 🙊 ve sadece 2 gün var.sizce nasıl kutlayabilirim ve ne hediye alabilirim ? Fikirlerinize ihtiyacım var
boncukhaniminannesi Semaozguler ben üçümüzün resmi olan baskılı pasta yaptırmıştım . Sonra seni seviyorum balonları sisirdim ayaklı küçük standlar oluyor ya masanın başına onu koydum. Çayı çok severiz 🙈 birde bir demlik çay 😂 hediye olarak ta ne zamandır ayakkabı istiyordu ayakkabı aldım ♥️ o gün işten gece gelicekti msjina cevap vermedim uyuyor zannetti ışıkları da kapattım şansımıza kızım da uyumadı 😂 üçümüz birlikte kutladık
Semaozguler boncukhaniminannesi Ayyyyy ne güzel 😍 ama eşimin ayakkabıya hiç ihtiyacj yok canım başka bişey düşünelim 🥰
boncukhaniminannesi Semaozguler mesela şimdiki babalar gününde de Bluetooth kulaklık aldım yeni bir yere vermişler normal kulaklık sıkıntı olmuş uyarmislar safim geldi üzülmüş anlatıyor sevindim banada hediye bahanesi oldu 😂♥️
Semaozguler boncukhaniminannesi Evet güzel bi hediye olabilirdi fakat eşimin Bluetooth kulaklığı olmasaydı,😔 Başkaaaaa☺️☺️☺️☺️☺️❤️😍❤️😍❤️😍❤️😍😍🥰🥰🥰🥰❤️🥰❤️❤️❤️❤️
boncukhaniminannesi Semaozguler ayy yok bacım benden bu kadar 😂😂 önceden aldıklarım var saat,forma,baharlık mont tarzı bişe,parfüm seti,gömlek,kot ceket 💃 anam kocamda hep benden gecinmis hee 😂😂😂
gocebebirbayan Semaozguler üstünde ailecek fotonuz olan sihirli kupa. Sıcak su konulunca foto çıkıyor , soğuyunca gidiyor ya bardağın üstünden çok hoş bence. Benim eşim bayılır 😊