İyi geceler arkadaşlar anca bu saate yazabilme fırsatı buldum okuyacaklar ve cevap vereceklere şimdiden teşekkürler
Sevgili anneler 22 aylık oğlum var bide şuan 38 haftalık kızıma hamıleyım cok sıkıntılı bir hamılelık sürecı gecırdım hayırlsıı ile sona yaklaştım tabi .
Yanımda bana destek verebilmesi için durumu en cok musait olan eltim dun geldı onunda bir oğlu var oda 22 aylık eltımde 15 haftalık hamile
Sorun şu benim oglum kesınlıkle kuzenini kabullenemiyor onu gordugu zaman Feryat figan ağlıyor çıldırıyor, korkuyor onunda aynı ortamı odayı eşyayı vs herşeyi paylaşmamak için cılgınlar gibi aglıyor ne yapmam lazım doguma giderken oglumu emanet edebilecegım kimsem yok varmı bizim gibi bunu yaşayan veya pedagog bir anne fikre ihtıyacimız var
Eltimin ogluda hırcın ve inatcı biz yapma hayır dedıkce inatla oğluma yaklasıyor psikolojik olarak 2 günde coktuk hali ile cocuklarda yardım ve fikir istiyorum