Merhaba güzel anneler ben aranıza yeni katıldım birşey danisamak istiyorum. Kızım daha 20 günlük çok fazla emiyor sürekli meme de gazını çıkarmaya korkuyorum çünkü emip uyutuyorum gazını çıkardığımda uyaniyor tekrar meme istiyor bı kaç kere sutumu sagip verdim 60 ml içti hala daha meme diye aranıyor ağzı ve ağlıyor vermedigim zaman bebeklerle iç içe olan bir arkadaşımın tavsiyesi olarak Golden goad keçi sütünü akşamları vermemi söyledi ben yine de buradaki deneyimli annelere de danışmak istiyorum hem bu konu hakkında hemde mamayı daha önce hiç yapmadım mesela yapıp baş ucuma koysam nama kaç saat dışarda bekleyebilir? Zaten o kadar beşik aldık falan sadece meme de uyuyor baya yalancı emzik yaptı beni emzik reddi de yaşiyoruz o yüzden emzikte veremiyorum en azinda geceleri biraz daha rahat uyuyabilmek adına mama vermem ne kadar doğru olur cevaplariniz için şimdiden teşekkürler 🙏🏻