zeynepzeze Merhaba, bilenler bana yardımcı olabilir mi? Nasıl yapacağım, ne kadar tüketeceğim? Uygulayanlar ne kadar sürede kaç kilo verdiniz?
Emilya_97 zeynepzeze Canim ben 1 hafta uyguladım akşam saat 9 dan sonra hic bişey yemedım ertesi 13:00 kadar.3 kilo verdim. Ama sütümde azalma olduğu icin bıraktım.Doktora danışmadan deneme ıstersen
ZBosma zeynepzeze bir iki hafta içerisinde 10 kg vermiştim ama Aidin Salih’in kitabını ilmini bilen ve yaptıran birinden almıştım listemi kan grubunuza göre beslenme veriyorlar ve paketli gıdalar asla yok benim Ramazan ayına denk gelmişti sahurlarım ilk bir hafta vardı sonradan kalktı açlık sürem uzundu ama gerçekten acıkmıyordum da yiyemiyordum zaten ve dinç hissediyordum normal zamanlarda sabah 10 da kahvaltı en geç akşam 5-6 yemek sonrasında hiç bir şey yemiyorsunuz sadece su içebilirsiniz ama o yemekleri de yine kan grubunuza göre veriyorlardı etkili bir diyet
Limonlusu zeynepzeze diyetisyen ile 2 haftada 4 kilo verdim aralıklı oruç yaparak 😊 emziren anneyim. 6 aydan büyükse bebeğiniz deneyin derim
Deryaaaa İki ayda 12 kilo verdim ama ben yürüyüşle destekledim çok yürüdüm ben sabah 11 de kahvaltı akşam 7 aksam yemeği bol su ölçüyüde kendim ayarlıyordum bir dilim tam bugday ekmeği bir kase yoğurt veya salata sebze yemeği bir porsiyon yerdin ama yemeklerde yağı azalttım ara öğündede filtre kahve yanına ceviz iki tane üç dört tane kuru kayısı yedim onuda üç dört gibi yapardım bu şekilde gayet iyi sonuç elde ettim burda önemli olan öğünlerin saatine uymak bunu başarırsan ve normal oruçlu gibi düşünürsen kendini ağzına öğünler dışında kesinlikle bir lokma dahi atma bu çok önemli
Gzmkrm Deryaaaa Emzriyor muydunuz bunu yaparken sütünüzü etkiledi mi birde bebeğiniz kaç aylıktı çok güzel kilo vermişsiniz tebrik ederim bnmde 6 kilo fazlam var eşimle iddaya girdik eylüle kadar vermiş olmam lazım😅
zmerves Emilya_97 ben de aynı şeyi yaşamıştım canım sonda diyetisyene gittim. Sabah 11 kahvaltı öğleden sonra 3 bir meyve akşamüstü 5-6 gibi 2-3 galeta akşam 7-8 yemek şeklinde ayarlamıştık. Gece de acıkınca 2 bardağa kadar şekersiz dut veya kuru üzüm şerbeti verdi süt arttırmasını destekleyici. Arada ekstra emzirmek zorunda olduğum için biraz hafif öğün koymak zorunda kaldı ancak sütüm eskisinden de fazla oldu sağlıklı beslenince 👍🏻 Belki faydalı olur diye yazmak istedim
Deryaaaa Gzmkrm emziriyordum bebeğim bir yaşını geçmişti dediklerimi yaparsanız eylüle kadar çok rahat verirsiniz ama dediğim gibi küçücük bir lokmadan nolur demeyin ben yemeğin tadına bile bakmak istemiyordum böyle gördüm faydasını