Bu uygulama kızım doğduğundan beri var ama üye olmak yeni nasip oldu diyelim 4 gün önce yaşadığım üzücü olayı anlatmak istiyorum Doğum kontrol iğnesi kullanıyorum ve adet oldum ama nasıl adet oluk oluk kan geliyor eşime anlattım aradım işten gelmedi iğnedeydim aşkım dedi geçti evde 8 aylık kızım var ben git gide kötüleştim söylemesi ayıp lavobaya girdim bileğiniz et parçalı geliyor kanlı ama kan durmuyor , kızım aklıma geldi ilk annelik işte evde bayılırsam kim besliycek diye o anda bunumu düşündün demeyin ilk onu düşündüm kapıyı açık bırakıp ambulansı aradım karşı komşumu tanımama öğrenciler oturuyor kapılarına vurup ben kötüyüm kapım açık yardım edermisiniz dedim allah razı olsun 4 genç ( erkek ) yardımcı oldular eşimde geldi hastaneye benden özür diliyor dinlemedim seni diye çok şükür geçti şuan evdeyim allahım yaşatmasın bir daha
evet yazmayı unuttum düşük yapmışım