Benimo
Konuşacaksın kuzum. Türkçeyi nasıl duyarak taklit ederek öğreniyor, İngilizceyi de aynı şekilde duyarak taklit ederek öğrenecek. Ben de çiftdilli yetiştiriyorum, yalnızken sadece İngilizce konuşuyorum, eşim varken bazen Türkçe konuşuyorum, bazen İngilizce. Dışarıda komşulardan falan tabi Türkçe duyuyor. Evdeki hikaye kitaplarını hem Türkçe hem İngilizce okuyorum, her gün kitap okuyoruz. Camdan bakmayı çok seviyor, gördüğüm her şeyi ona anlatıyorum, kuşları ağaçları rüzgarı, yaprakların neden hateket ettiğini, yağmurun nasıl oluştuğunu, parkta oynayan çocukları kıyafetlerini her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyorum, evde de aynı şekilde.🙈🙈🙈 Sonuç ne olacak bilmiyorum ama başarabilirsem oğluma çok çok büyük bir avantaj kazandırmış olacağım. 8 aylık şuan, milk ve meal kelimesini duyduğunda heyecanlanıyor, daddy dediğimde eşimin oturduğu yere bakıyor ama tesadüf müdür bilemeyeceğim ama tesadüf olmayacak kadar sık oluyor.