Yagiztosunannesi Oğlum emiyor bir süre sonra kusuyor ama devamlı bu boyle devam ediyor neden acaba bilen var mı başına gelen var mı?
Kuzeyk Yagiztosunannesi muhtemelen bebeğiniz henüz 1. Ayında falandır.. çeşitli nedenleri olabiliyor ama mümkün oldukça dik bir şekilde tutun kafasını hemen yan yatırmayın .
Eag reflü olabilir. Esasen reflü zaten bebek hastalığıdır demişti doktorumuz. Ek gıdayla azalır, 1 yaş civarı da kaybolur deniyor. Mide kapakçıkları tam oşuşmadığı için geriye doğru kaçak yapıyormuş. Kucağınızda tuttuğunuz pozisyonlara dikkat ederseniz faydası olur. Ne yaparsanız yapın şiddetli kusuyorsa da doktorunuz ilaç yazacaktor. Çoğu kişiye iyi geliyormuş
Hanifemusa Benimkide çok kusuyordu. Emdikten sonra cok hareket ettirmeyin. Sonra gazini çıkartıp dik tutun 10 15 dakika . Mümkün mertebe azalıyor. Ama ek gıdaya geçene kadar kusma olayı asla bitmiyor .
Yusratutan Sütü kusarsa fazlasını kusuyor ya da soğuk bir şeyler içmişsin dedi annem diğeri ise süt yararmış kilo yaparmış
Bebegimm Sütün bol geldiği için oda çok emdiği içinde olabilir canım benim bebeğimde öyleydi korkuyordum ama sorun olmadı sütümü fazla emiyormuş bende emdikten sonra hemen kaldırmamaya 5 10 dk aynı pozisyonda tutmaya başladım sonra gazını çıkartıyorum şimdi ara sıra kusuyor normal olarak bide sen soğuk içecekler içme canın bebeğinede çorap giydir oda etkiliyor