Sürebilirsiniz. Benim bebeğim yazın doğdu yüzünde boynunda isilik olmuştu. Doktora ne sürebilirim diye sorduğumda sadece gül suyu dedi. Krem yağ hiç birine gerek yok saf gül suyu al kullan dedi. Şu an 9 aylık, nerdeyse 10 günlükten beri kullanıyorum aklıma geldikce yüzünü siliyorum.