Kubra_nur38 Kızlar bebeğim kakasını yaparken sesli ve tazyikli yapıyor her seferinde bezi ne kadar yukarı çeksemde mutlaka sonuna kadar çıkıyor bu durumu yaşayan var mı?
Tugcerylmzkerem Kubra_nur38 Bu durum bi yandan iyi dedi doktorumuz gazi cikiyormus 🥰 her gun 3-4 kere degisiyoruz
Anne4 Kubra_nur38 bizimde oyleydi. 3 aya kdr surdu yaklasik. gurultulu kaka diyorlar buna. bazen alerji sebebi olabiliyor. gurultulu kaka yazip arastirin isterseniz
DurununAnnesi12 ben tam bitti altını açayım dedim üstüme ve yatağa bi saldı bide fışkırdı gazla beraber kokusu gitmedi 1 gün boyunca 😂😂😂😂😂😂
Kubra_nur38 DurununAnnesi12 ilk zamanın acemigiyle batmayan yer kalmdı eşime anlattığımda ordan oraya nasıl çiş yapabiliyor diyodu😁
[silindi] Kubra_nur38 benimki de öyle sesli ve fazla yapıyor . Bazen çok sıvı olduğu için kontrol edemiyorum oraya buraya dağılıyor günde kaç çarşaf kaç kıyafet değiştirdiğimi bilmiyorum artık. İlk başta ishal sanıyordum üzülüyordum meğer değilmiş normalmiş böyle olması
Esrataluy [silindi] ayy aynı durumdayız canım bende ishal saniyorum su gibi oluyor bazen ve çok gürültülü yapıyor ikinarak 😒
[silindi] Esrataluy aynen öyle doğduğundan beri hiç sessiz yaptığını görmedim doğduğu gün bile hastanede sesli yaptı baygın olmama rağmen duydum 🤣
Esrataluy [silindi] Maşallah ☺️ hep alerji olabilir diyorlar sesli kakaya ama aslında bebeklerin yarışı öyle yapıyor kakayi