Zeyzeyyyyy Benimkide yüksekten düştü kafayı yedim ilk kez böyle düştü bormalde düşse yüksek yerdi bide ama takip ettim sakin kalmaya çalıştım zor sakinleştirdim sorma çocuğum kafasının arkasına düştü kafası yarıldı sandım uyutmadım parkeydi bide
hsyn Cansusuyum hii bizim haliydi haliya göre tabi fayans biraz sert kaciyor tabi ama siz 4 saat kadar gozlemleyin bir sey olmaz insallah rabbim hepsini korusun
Cansusuyum hsyn amin inşallah 2 saat uyutmadım davranışları gayet normaldi şimdi uyuyor daha sonrasında bir sorun çıkar mı acaba çok korkuyorum
Zeyzeyyyyy Cansusuyum düşer düşmez genelde yarım saat bi saatte belli ediyormuş tehlikeli durumlar olmadı hayır Allah koruyor 😔😔😔😔😔
hsyn Cansusuyum ben o zaman icin kafayi yedim int. Arastirmalarim sonucunda öğrendiklerim; düşmelerde ilk 2 saat sonra 4 12 24 36 bisey oldugunda belli edermiş
Zeyzeyyyyy Cansusuyum içini rahat tut sen Allah koruyor bak bişi olmamış şindiye olurdu Aşlah korusun
Nessay Cansusuyum aYnı şekilde bnm kızımda düştü doktoru aradım hemen bıngıldakta şişme var mı bak dedi . Kusma ve bıngıldakta şişme veya kafasının bi yerinde şişme yoksa getrme hastaneye dedi ama gece saat başı uyandır rahat uyanması gerek dedi uyanamıyorsa da sıkıntı demişti kesin uyandır demişti her saat başı