Sevbun Annem de koaha bağlı kalp yetmezliği var 24leri gördü tansiyonu, ALLAH muhafaza, o zaman mecbur 112 müdahale ediyordu, ama 15 18 arası dil altı fayda etmeli,doktor düşmezse 2 tane verin demişti bana, siz yine gitmeden hergün sabah akşam ölçüp not edin en azından zaman kaybetmemiş olursunuz, kalple alakalı da, kalbe giden damarlar damı daralma görüldü , orayı anlayamadım..