Sevgilimmm ısınma için alt kata sürgülü kapı yapabilirsiniz, bizimki öyle eğer merdiven kısmı müsaitse yapılır size fotoğraf yükleyeyim sabah fikir olur belki, ben temizlikte çok zorlanıyorum o yüzden 2 haftada bazen bir haftada bir yardımcı abla alıyorum, 2+3 oda, 2 hol, 2 teras, 1 kapalı balkon,2 banyo+ebeveyn banyosu, mutfak ve üstte mini bir mutfak var o yüzden benim ki çok sıkıntı temizle temizle bitmiyor. Onun dışında hep üst katta oturuyorduk mutfaktan canım bişey istese üşeniyordum inip almaya bebekten sonra alt katı kullandık hep ama pazartesi üst katı açacağım bakalım nasıl olacak çocukla🥲 ben tek katlı bir evde oturmayı şahsen isterdim bana göre daha kullanışlı, bizim 2 terasta üst katta olduğu için kapılarına demir parmaklıklı kapı yaptırdık güvenlik için, ve ayrıca yazın çatı katı inanılmaz sıcak oluyor. Geçen sene klima taktırdık
Ama ısınma için sürgülü kapı düşünebilirsiniz ev müsaitse çok fark ettiriyor sabah unutmazsam atarım size dediğim gibi