Mom544154 Domino kaydettikçemi kazanıyorsunuz sadece 25 tl mi hakkınız? Yani 25 tl ve katları kazanılıyormu kaydetme yüksek olunca
Domino Mom544154 evet 25 kisi kayit ederse (sahte hesap olmayan ve trenstyoldan daha once alisveris yapanlar) 25 tl kazanıyorsunuz ama su an kampamya bitti. 25 tl sadece ustu yok
Domino bala86asel Yazik tabii ki cnm Ne diyelim hak yiyen çok. 😕 sen baktin mi indirim kuponlarim bolumune ve onun da kullanim tarihi var belki yatmistir da gormemissindir ben de unutmustum dun gece gördüm
bala86asel Humaveannesi58 baya paylaştım belki yüz defa herkesinkini kaydettim deyip kendininkini yazdım hatta milletin koleksiyon adına kadar
Humaveannesi58 bala86asel anladım öyle kaydetmeyipte kaydettim yazanlara bende hakkımı helal etmiyorum