Bebis herkes vicco diyor, bende herkes diyor diye ve sosyal medyada cok ovuldugu icin aldm ama kesinlikle memnun kalmadm kizim yuruyemedi hic. Bunu soledigimde herkes sasiriyor😁 tabi karar sizin alin deneyin belki siz memnn kalrsinz. Ama ben normal skechers marka spor ayakkabi aldm ve inanilmaz memmnm tabani yumusacik ayakkabi hafif ve kizim cokrahat yuruyor😌🙏🏻