Bebis yalınayak ya corapla evde gezmesini oneriyor osman gonulal YouTube tan bakabilirsin ben de sonradan ogrendim bunu
ilk adim ayakkabi civilden aldim 130 tl falandi 18 numaraydi ayagi bir parmak buyuk aldim 20 numara seklinde ilk basta sendeledi sonra alisti 3 ay kullandi