Happychildmom
Gerçekten de öğün vermemeniz gerekiyor, bunun sebebi bebeğinizin sindirim sisteminin yeterince gelişmemiş olması, bir öğün katı gıda fazla gelir ve böbreklerini de yorar 😇 Tadımları bitirdiyseniz muhallebi yerine sebze çorbası yapıp biraz pirinç koyabilirsiniz içine ❤️ 6-6 buçuk aylıkken verebilirsiniz muhallebi bir miktar. Meyveli irmik mesela, bir tatlı kaşığı bebek irmiği koyun kaba bir miktar su ekleyin pişirin, kıvamını ayarlarsınız su koyarak katı olursa, tattırdığınız meyvelerden de çatalla ezip koyun içine, mesela kayısı koyabilirsiniz, muz çok güzel olur 😋 Mis gibi muhallebi kuzunuza 😋😋