AliKuzey12 üçüncü aydan bildiriyorum hala kusuyor gaviskon toz , motillum , gaviskon şurup her şeyi yazdı doktorlar, ultrason çektiler temiz çıktı amaa maaalesef hala kusuyor. Tek farkettğim şey şu oldu ilaçlar daha çok kusturuyor yani doktor beni rahatlatmak için gaviskon verdi ben kullandığımda bebeğim daha çok kustu , işte gazdan kusuyordur dedi biogia sab siplex verdi … görsen sürekli bişeyin damlasını kullanıyorduk ikinci ayda bi aydınlanma yaşadık ve bebeğinizin gazınıda kendi çıkarması gerektiğine , kusmak istiyorsa kusması gerektiğine , tuvaletini yapmayı öğrenmesi gerektiğine kanaat getirip tüm damlaları bıraktık doktorumuzda bunlar zaten yardımcı şeyler istiyorsanız kullanmayın dedi . Ve inanır mısın bebeğim daha az kusuyor eskiden günde üç kere üst değişirdim şimdi sadece önlüğünü değişsem yetiyor yani o kadar şiddetli kusmuyor ve bebeğim gazınıda kendi çıkarmaya kakasınıda düzgün kendi kendine yapmaya başladı. Bu kusma işinin kendimle alaklı olduğunu düşünüyorum ben ayaklarımı sıcak tutup kendimi üşütmediğimde bebeğimide artık çift çorap giydiriyorum ,geceleri özellikle uyku tulumu falan kullanıp sıcak tutuyorum bebeğimi valla azaldı istersen dene bilemiyorum bunlar benim yaptıklarım. Bide relaktaz diye bir damla varmış biz doktora danışıp aldık bi çok kişide kusmayı çok azaltmış istersen doktoruna sor biz aldık kullandık azalttı ama ondan mı diğer yazdığım şeyleri yapmamdan mı bilemedim bu yüzden onuda bıraktım, sen bişi kullanmak istiyorsan doktoruna bence relaktazı bi sor. Bu kadar uzun yazdım çünkü gerçekten çeken anlar. He bide alerji mi diye düşünmüştüm ama doktorlar kusma dışında başka belirtilerde arıyor alerji demek için bu yüzden bizim kız alerji falan değil. Sizinde kusma dışında bi rahatsızlık yoksa doktoruna relaktazı sor inşallah işe yarar ❤️