Merhaba anneler bebeğim doğduğundan beri hırıltı çıkarıyordu doktora gittik muaneler oluyorduk doktorlar kıkırdakları gelişmediği için hırıltı çıkara biliyorlar bazı bebekler dedi 1 yaşına kadar bekledik şimdi 13 aylık olduk çocuk göğüs hastalığı uzmanına gittik hırıltı normal değil deyip bronkoskopi yapılması gerekiyor dedi burnundan kamerayla baktılar gırtlağı yamuk ve ödem var dedi her nefes alıp verdiğin de kıkırdaklar ters baskı yapım çocuğu zorluyor batma yapıyor dedi benimle aynı durumda olan var mı veya yakınlarında duyduğunuz nasıl bir yol izlediklerini merak ediyorum ilk kez gırtlak yamuklugunu duydum uzun oldu biraz kusura bakmayın ☹️☹️