Hanımlar ben normalde bebeğime sarılarak uyutuyordum, bi iki pış pış örtüsünü örttüm mü tamamdır. Ama kalça çıkıklığı var ve belki alçıya alınma ihtimali bu şekilde kucakta uyutamam diye düşünüp ayağımda sallamaya başladım. Bebeğimin hiç ihtiyacı olmadığı halde maalesef mecburen bunu yaptım. Her neyse şu anda ayağımda sallıyorum yine örtüsü var onu çekiştire çekiştire uyuyor. Şu an 4.5 aylık. Bugün ilk defa uzun süreli dışarı çıktık pikniğe. Yanımda yastığını da götürdüm ama bebeğim asla normal düzeninde uyuyamadı, aslında çok uykusu vardı ama ayağımda sallayarak kesinlikle uyutamadım normalde 5 dakika yetiyor. Etrafı izledi, bebek arabasında denedim yine uyumadı, kucağımda sarılıp uyutayım dedim o da olmadı. Öyle zorlandık ki aşırı pişman oldum gittiğime. Uykusuzluktan öyle kötü oldu ki içim yandı yavrumun ağlamasına. Siz nasıl uyutuyorsunuz dışarıda, lütfen yardım🙏🏻 normalde uyku vakitlerinde hep evde olurum, dışarıda işim bile olsa bebeğimin uyku vaktinde ne olursa olsun evde olurum. Evde yatak seçmiyor, salonda benim odamda kendi odasında nereye koyarsam orada uyur.