Cicek_Gokce46 Merhaba herkese bir sorum olacaktı sezaryen doğum yapalı 4 ay 10 gün oldu ve benim sezaryen dikişimde kanama oldu bugun çok da değil ama canım çok yanıyor açıkçası daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu tedaviniz nasıl oldu merak ediyorum?
Zeysu2 Cicek_Gokce46 böyle bir post ben açacaktım daha , bende sezeryan doğum yapalı 40 gün oldu ama dikişlerim kapanmadı hala. Benimde ara ara kanıyor ve daha tam toparlanamdım. böyle olan kimse var mı diyecektim. Çok korkuyorum sezeryan olan herkes 1 haftada bişisi kalmıyor
Cicek_Gokce46 Zeysu2 benim bir şeyim kalmamıştı aslında Ama dikişin sağ tarafı bir türlü iyileşmiyor sol tarafında iz bile kalmadı
Zeysu2 NurrC iltihap olunca nasıl bir tedavi uygulanıyor peki? Ben 18.günümde doktora görünmüştüm bişi demedi olabilir dedi bi krem verdi gönderdi
Cicek_Gokce46 Belinaysmom temizlik yaptım oğlum bu aralar biraz mız mız kucagımda durmak istiyor sürekli başka bir şey yapmadım açıkcası
Belinaysmom Cicek_Gokce46 ya bence temizlikte kendinizi zorlamış olabilirsiniz bendede olmuştu hatta çok az ip gibi bişey de gördüm siyah renkteydi (fito krem vermişti doktor sürdüm iki gün sonra düzeldi dikkat edin siz yinede devam ederse kanama doktora gidin 🌸
Brcdrnlila Cicek_Gokce46 40 kontorlünden sonra doktorlar geneli krem veriyor alıp sürünki dikişleriniz hızlı geçsin kremin adı CONTRACTUBEX
Ozge1610 8 ay önce yaptım bnde Benim en fazla bir hafta sürdü agrı o kadar doktorunla görüşmelisin 4 ay olmuş çünkü
Cicek_Gokce46 Ozge1610 pazartesine randevu aldım da açıkçası biraz korkuyorum o yuzden tedavi olan varsa diye merak edip yazdım buraya da
Mbal Cicek_Gokce46 4 ay 9 gün oldu benim de. İlk zamanlar bir iki kere kanadı üstten. Ama çok zaman geçmiş normal gelmedi bana. Bir doktorunuza sorun isterseniz. Hala acıyor ve sert yeri o ayrı ama kanama bilemedim. 🤷🏼♀️