Asenaizm Kızlar sezeryan olalı 19 gün oldu. Apar topar olduğu ve epidural yapılamadığı için genel anestezi yapıldı bu arada. Bugün kasık ağrım var aynı regl ağrısı gibi. Sebebi nedir acaba ya da yaşayan var mı bu durumu?
mavilimorcicek41 Asenaizm dinlenmeye çalış aniden kalkma yattığın yerden ve en önemlisi kendini sıcak tut canım
Asenaizm Asel-Aras ya sabah 5e kadar ben bakıyorum bebeğime 5ten sonra annem kalkıyor. Sütümü sağıp veriyorum zaten ve mama da yediği için annemin bakması daha rahat oluyor. Ama yatayım dinleneyim olayı olmuyor haliyle. Kan değerimde 7 o da zorluyor ama bugün dediğim gibi sancım var korktum haliyle.