Merhaba sevgili anneler uzun süredir forumu takip ediyorum ve daha önce hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. Bebeğim 7 aylik dis çıkarma sürecinde ,bogaz ve kulak enfeksiyonu oldu ve bir anda hiçbir şey emmemeye başladı. Meme , emzik , biberon ,suluk ..hiçbirini almıyor . 6 aya kadar sadece anne sütü içti.ek gıdalara başlamıştık .şimdi bu haldeyiz. Sütü sadece bardakla içiyor .sagip bardakla veriyorum .4 gündür ilaç kullanıyoruz. Bu durumu yaşayan var mı ?yeniden emer mi ?çok endişeliyim ..