Mutlu_huzurlu biz daha bırakmadık ama bırakırken yavaş yavaş bıraktırmayı düşünüyorum. Meme bağını sirke,salça vs sürerek kötü bitirmek istemiyorum açıkçası. En özel bağı çünkü. Öncelikle gündüzü azaltın derim. Gece sütü daha besleyicidir. Protein bakımından bağışıklık sistemine daha çok yararlıdır. Araştırın isterseniz. Biz şuan 18 aylığız. Sadece 1 kez gündüz içiyor. Gece 3 kez maksimum. Gündüz 3 ana 3 ara öğün yaparsanız zaten meme istemez. Doyduğu için. Belki tam anlamıyla doymuyor bu yüzden sürekli memenizi istiyor. Veya belki geçici bir dönem sürekli böyle mi bilmiyorum ama bazen daha bir düşkün olurlar ya hani? Belki güzelce anlatmaya devam ederseniz aranızdaki güven bağı da zedelenmemiş olur 🌸