Hanımlar bugün sabahtan beri bebeğimde hirlama var baya bide bugün çok huysuzdu sürekli ağlıyor kıvranıyor gibi karnı falan mı ağrıyor bilemiyorum bide kakasını yaptı resmen kına renginde şok oldum ne yapmalıyım ilaç versem okur mu bı ilaç var iburamin diye daha 3 aylık ama verilir mi o