smiletolife Canim bende olmuyorum regl. Kizim 22 aylik daha olmadim. O yüzden tahlil yapıp taktilar. Ama normalde regl ken takiyorlar. Çünkü onlarda emin olmak istiyor tabi gebelik olmadigina. Acı konusuna gelirsek. Cok minicik acıyor. Kesinlikle dayanilmayacak gibi degil. Zaten 2 dakika bile sürmüyor