Nazli35 Bebeğim 3 numara mama kullanıyor yanlışlıkla dün. 1 numara mama almışım :( acaba birşey olur mu
Perimasali Nazli35 başkasına verin kullanmayın yanlış almışsınız maalesef yapacak bir şey yok.. 2 numara küçük üstelik bence kullanmayın
prensinveannesininguncesi Nazli35 vermeyin bebeğinizi doğurmaz hatta ishal mide bulantısı yapar .Aylık dönem mama çok önemli
Perimasali Nazli35 o zaman kullanmayın yenidoğan bebek maması almışsınız bebeğinize vermeyin onu muhallebi yaptığınız zaman içine katarsınız aldığınızı 3 numara mama içirin yeni almalısınız