Meltem06 2 yaşında çocukla Mersinde temiz, sakin ve plajı olan otel önerisi olan var mı? Çocuk biraz hassas ve kronik hastalığı olduğu için sahili filan kalabalık olmamasını çok istiyorum. Ama bu sene de her yer kalabalık olacak gibi:(
harley Meltem06 grand ada otele gitmiştik az kişi vardı ama kumsal yok direkt giriliyor iskeleden temizdi
Cihangiraylin Meltem06 altın orfozu tavsiye ederim. Ayrıca mavi beyaz butik otelede göz atabilirsiniz.
harley Meltem06 haziranda gittik geçen sene kalabalık oluyo ama herkes havuza giriyodu denize giren 2 3 kişiydi
Meltem06 harley hmmm anladım, şimdi baktım şirin güzel gözüküyor bir de baya yeşil duruyor, teşekkür ederim bakacağım iyice buraya😍
Meltem06 Cihangiraylin ikisine de bakıyorum hemen, kendi plajları var mı ve ne zaman gittiniz. Pandemide yarı kapasiteli mi merak ediyorum aslında😊
Ekim19 Biz doramardan tutduk fiyat ve ortam uygun geldi daha gitmedik ama güzel gibi duruyor bakabilirsiniz
Meltem06 Ekim19 Evet onu da gördüm, sevdim hatta. Ona da bakacağım hemen, sezonda gitmek biraz sıkıntı kalabalık olabilir. Ne zaman gideceksiniz 😊
Gly_87 Ekim19 gecen hafta calistigm is arkadaslarim aileleryle gttiler oraya cok guzel bi otelms,bzde gdcektk son dk isimz cikinca vazgecmek zorunda kaldk,huzurlu bi otelms 😇
Cihangiraylin Meltem06 yakın tarihte gitmedim bu pandemi sürecini baz alarak. Mersinde uzun yıllar yaşadığım için genelde bu iki yere çok talep oluyordu. 🥰 tabi karar sizin iyice araştırın derim.
Ekim19 Meltem06 Haziran 20 olarak gidicegiz herşey dahil bulmak biraz zor mersin de o yüzden dikkatimizi çekti bizimde
Meltem06 Ekim19 evet kesinlikle yok her şey dahil genelde ama yorumlara baktım hep son zamanlarda Suriyelilerin fazlalığından şikayetçi olmuş herkes bir de yemeklerden
Meltem06 Cihangiraylin bakacağım ikisine de, aslında mersin de böyle yazlık ve site şeklinde olan yerlerin plajları çok sakin oluyor sanki ama öyle yerler nereler tam bilmiyorum
Meltem06 Yagmursonrasitoprakkokusu biz de ağustos düşünüyoruz ama hiç aklıma yatan bir yer bulamadım, hep en düşük puanlı yorumları okuyup vazgeçiyorum 😅