MrvNyzDua65 kızım da 20 aylık. Bazı geceler biz de aynı şeyi yaşıyoruz. Uykudan uyanır uyanmaz kendine gelemiyo o yüzden benim olduğumu anlamıyo diye düşünüyorum ben. Sesimi duyup sarılınca sakinleşiyo. Gün içinde yaşadığı şeylerden etkileniyor olabilir. Ya da gördüğü, izlediği bişeyden. Komşumuzun torunu (5 yaş) kıskandığı için böö falan diye bağırarak kızımı korkuttu. Ben buna bağladım mesela