Emirto Merhaba kızlar, bebegim dogdugundan beri sutumu sagarak veriyorum , önümüzdeki ay işe başlıcam çok yoğun biyerde çalıştığımdan dolayı süt vermeyi/sağmayi bırakmak istiyorum . Göğsümdeki sütü nasıl kesebilirim?
CatBoy Emirto dostinex 2 tablet alıp iki gün sabah akşam yarım yarım için. İlacı kullanırken sağmayın 2 gün sonunda boşalıyor göğüsler. Doktorum bu şekilde önerdi. Bende kesmek zorunda kalmıştım
Poziomka Ben bir yerde okumuştum sütten kesmek isteyen anneler limonu ikiye kesip saat yönünde göğüslerine sürüyormuş 🤷🏼♀️ Ama ne kadar işe yarar bilmiyorum deneyebilirsin bi zararı olmaz heralde 😀 birde lahana yaprağı hem mastite iyi geliyor ama fazla uzun saatler kalınca göğüste sütü azaltabiliyormuş ikisinide deneyebilirsiniz
Weewe Bunun için bir ilaç var ama yan etkileri çok fazlaymış. İsmini bilemiyorum ama bir doktora danışın hem tavsiye ediyor mu hem adı neymiş öğrenmek için :) Prolaktin i baskılayan bir ilaç. Maalesef bebeğini kaybeden annelere kullandırıyormuş drlar çoğunlukla.
boncukhaniminannesi Weewe dostinex 😞 Allah’a çok şükür böyle bir nedenden kullanmadım ama bekarken bir süre tedavi gördüm prolaktin çok yüksekti bana yan etkisi deli gibi uyku oldu saatlerce kalkmasam kimse kaldiramazdi. Bu arada ben de kalayım şurada kızım 1 ay oldu emmeyi bırakalı şuan 14 aylık sagsamda içmiyor bende kesmek istiyorum 😞
Weewe boncukhaniminannesi ah evet oydu. Benim e 2 yaş yaklaştı, yemek yemiyor hiç bıraktırayım diyorum da nasıl olacak bilmiyorum 😣 keşke kendiliğinden bıraksa
boncukhaniminannesi Weewe maşallah emsin kuzum da evet yemek yemeyince zor oluyor bir arkadasimin da öyle oldu oda azalta azalta bıraktı sonra toparladı kendini çocuğu